تولید محتوای سلامت


تولید محتوا در عصر رسانه های الکترونیکی و شبکه های اجتماعی

با ارزان شدن تکنولوژی دیجیتال و فراگیر شدن دسترسی به ابزارهای تولید محتوا (موبایل، دوربین دیجیتال، لپ‌تاپ، اینترنت، وب و سایر ابزارهای مشابه) چالش جدیدی در فضای محتوا ایجاد شد. در کنارِ مشکل مصرف محتوا و غرق شدن زیر حجم محتوای فراوان – که حداقل در یک قرن اخیر، متفکران و تحلیل‌گران را مشغول خود کرده است – مسئله‌ی تولید محتوا هم مطرح شد.
این بار دیگر تولید محتوا یک بحث تخصصی حوزه‌ی رسانه نیست و تقریباً همه‌ی ما به نوعی درگیر آن هستیم.

 

تولید محتوای سلامت

سلامت دیجیتال از هم‌آیند پیشرفت در حوزه های دیجیتال و ژنتیک با حوزه‌های سلامت، مراقبت سلامت، معیشت و اجتماع پدید می‌آید تا خدمات‌رسانی سلامت را ارتقا دهد. این رشته از فناوری اطلاعات و ارتباطات کمک می‌گیرد تا مشکلاتی را که بیماران با آن درگیر هستند مرتفع کند.

سلامت دیجیتال مردمان را برای پی‌گیری، مدیریت، و بهبود سلامت، معیشت و زندگی پربارتر خود، خانواده و جامعه توانمند می‌کند. سلامت دیجیتال می‌تواند کمبودهای خدمات سلامت را پوشش دهد و دسترسی به آن خدمات را افزایش و هزینه‌هایشان را کاهش داده و پزشکی را دقیق تر و منطبق بر نیازهای اشخاص کند.

با توجه به پیشرفت های سلامت دیجیتال در کشور و احساس نیاز به محتوای تخصصی سلامت، MTeam Health تولید محتوای سلامت را نیز به خدمات خود افزوده است. تیم محتوایی MTeam Health پس از مشخص کردن استراتژی محتوا و بسترهای انتشار، تولید محتوای یکپارچه را آغاز می نماید، این محتوا می تواند تالیفی و یا ترجمه باشد که بر اساس نوع پروژه انتخاب می‌شود. محتواها در قالب متن به همراه عکس و طراحی گرافیکی، محتوای انیمیشنی و ویدئویی برای بسترهای مختلف، آماده می‌گردد. تیمهای دیجیتال مارکتینگ و تلویزیون اینترنتی تلویزیون اینترنتی M+ که فعالیت تخصصی تولید محتوا را انجام می‌دهند در تولید و مدیریت محتوا در کنار هستند.

برای اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و سفارش تولید محتوای سلامت با شماره تلفن ۴۱۸۹۵۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

سلامت دیجیتال چیست؟ ده محصول پزشکی که در سال ۲۰۱۸ عرضه می شوند ساخت اپلیکیشن سلامت


نظرات و سوالات کاربران

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *